نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4014
-
الف
+

«افسانه بایگان»: سریال «وضعیت سفید» متفاوت و خاص بود

«افسانه بایگان» طی یک مصاحبه از جذابیت های سریال «وضعیت سفید» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «افسانه بایگان» بازیگر سریال «وضعیت سفید»، طی یک مصاحبه به پرسش هایی درباره دشواری های کار هنرمندان در روزهای کرونایی و حضورش در یک سریال کمیدی پاسخ داد.

این بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون درباره حضور هنرمندان در پروژه ها در شرایط کرونا توضیح داد: همان طور که پرسونل صحی به وظیفه خودشان عمل می کنند و با جانشان بازی می کنند، کار ما(بازیگران) نیز از این شرایط مستثنی نیست.

«افسانه بایگان» در آستانه ۶۰ سالگی از فراز و نشیب‌های حرفه بازیگری گفت

وی ادامه داد: وظیفه ما همین است؛ در پروژه ها با حضور داکتر و رعایت نکات صحی باید کار کنیم و تا آنجا که از دستمان برمی آید، روحیه مردم را بالا نگه داریم. اصلا اعتقاد ندارم که در خانه بنشینیم. خود من به دلیل علاقه ای که به کار دارم و اینکه خودم را موظف می دانم در این شرایط باشم و مردم را دلگرم کنم و بگویم این همه سال محبت شما را داشتم، امروز سعی می کنیم با حضورمان این محبت را کمی جبران کنیم.

بازیگر سریال «روز حسرت» در پیوند با پذیرفتن حضور در یک سریال کمیدی اذعان نمود: در قدم اول فلمنامه کار برای من جذاب بود و زمانی هم که با تیم سازنده گفت و گویی داشتیم، متوجه شدم که این کار می تواند، نسبتا متفاوت تر از کارهایی که تلویزیون داشته است، باشد.

یکی از ویژگی های تاثیرگذار یک پروژه، ارتباط خوب و سازنده پشت صحنه است که با همدیگر کار می کنند و این از یک مدیریت خوب بر می آید. به نظرم کارگردان و تهیه کننده در این موضوع تاثیر دارند و همیشه به من ثابت شده هر زمان فضای پشت صحنه، فضای درست و خوبی بوده است، خروجی کار برای مخاطب بسیار خوب و جذاب بوده و در سریال «باخانمان» این اتفاق افتاد.

بایگان درباره حضورش در سریال «وضعیت سفید» به خبرنگار ایسنا گفت: «وضعیت سفید» هم کار متفاوت و خاصی بود. از یک کارگردان صاحب نام سینمای ایران که خیلی خوب کار را می شناسد و از یک تیم خیلی خوب بهره برده بود. با حساسیت های که داشتند شاهد بازی های خوب و سکانس های خوب بودیم و در مجموع کار خوب و موفقی بود که بارها بازنشر شده و مخاطبان نسبت به کار حس خوبی داشتند.

«افسانه بایگان» زاده 26 جدی(دی) ۱۳۴۰ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

افسانه بایگان حضور مقابل کمره را از سال ۱۳۵۱ با فلم کوتاه «بوق» تجربه کرد. وی فعالیت حرفوی خود را با سریال تلویزیونی «سربداران» به کارگردانی «محمدعلی نجفی» و همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۶۴ با فلم «گمشده» به کارگردانی «مهدی صباغ زاده» آغاز کرد. 

گفتنی است که سریال های «گمشدگان»، «شوق پرواز»، «سرنخ»، «روز حسرت» و «وضعیت سفید» با بازی بانو بایگان پیشتر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

مروری بر کارنامه هنری «افسانه بایگان» بازیگر سریال «روز حسرت»

«افسانه بایگان» بعد از دوسال با یک سریال کمیدی به تلویزیون می آید

تماشای آنلاین سریال «وضعیت سفید»

تماشای آنلاین سریال «روز حسرت»

تماشای آنلاین سریال «گمشدگان»

تماشای آنلاین سریال «شوق پرواز»

تماشای آنلاین سریال «سر نخ» 

ع ا

 

نظر شما
ارسال نظر